No image selected

this is default

Keyspeakers

 

Dr Aleksander Poniewierski

​​Globalny lider cyfryzacji i nowych technologii (Global Digital and Emerging Technologies Leader) EY Technology Consulting ​​ ​​Aleksander Poniewierski jest globalnym liderem cyfryzacji i nowych technologii w jednej z największych międzynarodowych firm świadczących usługi profesjonalne i konsultingowe.

W roku 2020 otrzymał tytuł World IoT Leader of the Year, nagrodę przyznawana przez międzynarodową społeczność nowych technologii. ​​Zanim zajął się konsultingiem, odpowiadał za zarządzanie bezpieczeństwem IT w firmach telekomunikacyjnych. ​​ ​​Jest członkiem Rady Doradczej Center for Global Business na Uniwersytecie Teksańskim w Dallas (UDT). ​​ ​​Prowadził liczne wykłady na temat nowych technologii, modeli biznesowych i bezpieczeństwa cybernetycznego na wielu uczelniach biznesowych i inżynieryjnych, w tym na Uniwersytecie Stanforda, Uniwersytecie Teksańskim w Dallas (UTD), Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Sztokholmie. ​​

​​Jest autorem książki „SPEED no limits in the digital era” (www.speednolimits.com) i wielu publikacji oraz szanowanym prelegentem na licznych konferencjach związanych z bezpieczeństwem cybernetycznym oraz transformacjami cyfrowymi. ​​ ​​W 1997 roku ukończył studia na Uniwersytecie Śląskim z tytułem magistra informatyki.

W 2008 roku uzyskał tytuł doktora nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Ponadto uczestniczył w wielu programach podyplomowych prowadzonych przez Harvard Business School, Carnegie Mellon, Stanford i IMD.

​​ ​​Jest profesjonalnym fotografem. Jego prace były publikowane w międzynarodowych magazynach fotograficznych. Jest laureatem prestiżowego konkursu fotograficznego organizowanego przez National Geographic.


 
 
 

Radek Drzewiecki

Założyciel i członek Zarządu Leanpassion – lidera transformacji LEAN STRATEGY w Polsce. Zdobył doświadczenie współpracując z ponad 300 firmami, między innymi takimi jak: Solaris, Infosys, MAN, mLeasing, EFL, Amway, Credit Agricole, P&G, PZU, Allianz, LOT, PKP Intercity, Fresh Logistics, Capgemini, Adamed, Mars, Medicover, Wavin.

Autor bestsellerowej książki Strategia LEAN. Dlaczego w WIELKICH FIRMACH ludzie nie mogą doczekać się PONIEDZIAŁKÓW.

Strategia Lean odchodzi od stereotypowego postrzegania Lean jako narzędzi i projektów wdrożeniowych, kładąc nacisk na transformację opartą na ciągłym doskonaleniu procesów i zaangażowaniu ludzi. Zakłada trwałą zmianę w pięciu krokach, której efektem jest ciągłe doskonalenie procesów poprzez zaangażowanie wszystkich pracowników (zgodnie ze swoją rolą) w identyfikację i eliminację marnotrawstw.

Współzałożyciel startupu Sherlock Waste – aplikacji zmieniającej frustrację w innowację oraz edukacyjnej, streamingowej Platformy dla liderów Leanovatica.com. Jego motto to "Wielkie Firmy i Szczęśliwi Ludzie".